myhappylifee.blogg.se

Thai

Publicerad 2014-01-13 15:39:36 i Allmänt,

Hejsan allihopa !

Idag vaknar man upp i ett soligt Thailand. Älskar att vara här under vinterhalvåret. Så himla underbart att kunna gå ut och känna solens värmande strålar smeka en i och för sig är det jäkligt varmt idag. Måste komma ihåg att använda solskyddsfaktorn!

Idag ska jag nog gå till stranden och sola litegrann har hittat mitt smultronställe. Har typ en liten plats för mig själv där jag får sitta alldeles ensam och bara njuta.

Snart kommer mina systrar och hälsar på dessutom, ska bli så himla mysigt. De kommer ju hit med ganska jämna mellanrum vilket är förståeligt med tanke på att det inte finns många andra platser som är bättre att vistas på än här.

Ikväll blir det nog en promenad  till min favorit restaurang som ligger drygt en kvart från huset och sen ska jag sitta hemma och fortsätta med mitt skrivande, det kliar i fingrarna!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela