myhappylifee.blogg.se

Shopping shopping

Publicerad 2014-01-15 11:25:47 i Allmänt,

Hejsan.
 
Har vaknat nu och käkat frukost på rummet, värsta grymma hotellet, jag kan bara ringa på repan så kommer de upp med den frukost jag vill ha :) så nu har jag beställt lite jordgubbar, croissanter och apelsin juice. 
Ser ut som det blir soligt idag igen :D så jag har lagt fram en outfit som blir perfekt för idag. 
Ett par söta shorts och ett jättefint linne och min snygga louis vuitton väska som är ganska stor så jag får plats med all shopping i den :D 
 
Ska försöka hitta lite presenter till alla där hemma eftersom utbudet är sååå himla stort här! 
Man hittar alltid allting till någon :)
 
Innan jag åker hem till New York så svänger jag förbi Sverige och lämnar lite grejer till familjen och hälsar på alla underbaringar. Osäkert om mina syrror hinner hit denna gången så isf så hälsar jag på de hemma. 
 
Hyr ju ut min lägenhet på fridhemsplan till syrran just nu då den ligger nära hennes skola och jag mest är på Manhattan nu för tiden. 
 
Jaaja, nu var det dags att strosa ut på stan då. Hörs sen puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela